Top Ad unit 728 × 90

CMMLKC FinalBullet V3 [ Tüm Sistemler ] Wall Hack Vip Hack

V1've V2 Fix yemişti bu nedenle V3'ü çıkardım.

Uzun sürmesinin sebebi menü gelme sorunuydu bu versiyon ile artık tüm sistemlerde menü gelicek Smile



Hile Kullanım: Yazılı Anlatım

   

1) Rarı Masa Üstüne Atınız

2)Hile Dosyasını Açıp Nader11ndeu Klasörüne Giriniz 32 Bit Liler İçindir Nader11ndeu

3)Nader11Ndeu İnjectör Yönetici Olarak Çalıştırınız

4)Başlat Diyiniz

5)Oyuna Girin Ve Hile Oynayın Menü Tuşu  (HOME)


6)Menü Tuşu : Home

Hile Kullanım: Videolu Anlatım





Rar Şifresi: Tamkafadan.com

Virus Total :
GÖRMEK İÇİN TIKLA


İndir :
İNDİRMEK İÇİN TIKLA



cems1111 Teşekkürler





CMMLKC FinalBullet V3 [ Tüm Sistemler ] Wall Hack Vip Hack Reviewed by fgfg on 21:28 Rating: 5

6 yorum:

  1. benim laptop win7 32 bit insertle menü gelmiyor ?

    YanıtlaSil
  2. win8 64 bit menü gelmiyor

    YanıtlaSil
  3. kardş senin dediklerinin hepsini yaptım hep gameguard hatası verdi + başka denediğimde arka planda çalışan uygulama yüzünden çalışmıyor dedi oyun + og den oynamama cezası aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birsürü injectör denedim yi ne olmadı düzgün hack verin lütfen bunlar olmaz

      Sil
  4. abi bu hile nasil kapatilir nolur cok acil cevap yazin nolur.

    YanıtlaSil

Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.